عضوکمیسیون اقتصادی مجلس نهم شورای اسلامی گفت: پیشگیری از خروج نفت خام و جایگزینی محصولات ثانویه بر مبنای اقتصاد مقاومتی، بسیاری از مشکلات پیش رو را برطرف می سازد .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، وصول شدن مطالبات نفتی تا توسعه اقتصاد در گرو ممنوعیت خام فروشی از مهم ترین رویدادهای اقتصاد و انرژی در هفتهای که گذشت؛


معاون امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت در این خصوص گفت:اجرایی شدن برجام و حل بخش اعظم مشکلات بانکی موجب شده تا در زمینه دریافت پول نفت و گاز صادر شده مشکلی نداشته باشیم.


معاون عملیاتی شرکت مدیریت خطوط کل کشورآتش سوزی خطوط لوله انتقال شرکت نفت منطقه چنارویسیان شهرستان دوره را تکذیب کرد.


پس از نوسات شدید و ولتاژ پایین برق منطقه شمیران معاون هماهنگی توزیع توانیر از پیگیری این موضوع خبرداد.


رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی وزارت نفت با اشاره به ضرر تاخیر در اجرای پروژه های نفت و گاز، بر تسریع روند توسعه میادین مشترک تاکید کرد.


یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:مهم‌ترین موضوع هایی که در سهمیه بندی گازوییل به آن باید توجه شود مربوط به خودروهای ترانزیت است وباید دولت برنامه هایی برای سهمیه بندی و تعیین نرخ آن ها نیز ارائه دهد.


هزینه های سنگین تولیدات داخلی ، تولیدکنندگان را مجبور به تعطیلی واحدهای تولیدی کرده است.

نبود برنامه ریزی و مدیریت در ساماندهی آب های ایران در دهه های گذشته مشکلات بسیاری را در بخش های مختلف کشاورزی ، صنعت و مصرف خانوارها به وجود آورده است.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس نهم شورای اسلامی گفت: پیشگیری از خروج نفت خام و جایگزینی محصولات ثانویه بر مبنای اقتصاد مقاومتی ، بسیاری از مشکلات پیش رو را برطرف می سازد .


فرمانده عملیات مشترک مهارآتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا اطمینان داد که وضعیت در پتروشیمی به حال عادی بازگشته است.


قانون بودجه سال 95 بار دیگر دولت را مکلف به عرضه سهمیه ای سوخت کرده است اما باید دید که این امرتحقق می یابد.


انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار