سرمربی تیم ملی آلمان با وجود ناکامی در یورو 2016 تا پایان جام جهانی 2018 به کار خود ادامه می دهد.

یواخیم لوو تا پایان جام جهانی 2018 می‌ماندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که آلمان در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 مغلوب فرانسه شد،  سئوالاتی در خصوص آینده یواخیم لوو در این تیم مطرح شد، اما فدراسیون فوتبال این کشور با اعلام  این که لوو تا پایان جام جهانی 2018 به کار خود ادامه خواهد داد به تمام گمانه زنی ها پایان داد.

فدراسیون فوتبال آلمان گفت لوو صراحتا به  راینهارد گریندل رئيس فدراسیون گفته است تا پایان قراردادش ( تا سال 2018 ) وظایف خود را انجام خواهد داد.

گریندل گفت: یواخیم بهترین مربی برای تیم ملی است. او از اعتماد نامحدود ما برخوردار است و ما مطمئن هستیم که قادریم با او در آینده، فوتبال موفقی را به نمایش بگذاریم.

لوو، که از سال 2006 سرمربی تیم ملی آلمان بوده است، گفت:پس از شکست در یورو'' چند روز آرامش و جدایی از فوتبال '' ضروری بود.

لوو گفت: برای من روشن است که، با وجود ناراحتی ما، تیم نا امید نیست. این تیم جوان ترین تیم مسابقات بود. من هنوز هم پتانسیل بسیار زیادی را در این تیم می بینم.

آلمان رقابت های مقدماتی جام جهانی خود را روز 4 سپتامبر در برابر نروژ در اسلو  آغاز خواهد کرد و قبل از آن 31 اوت در دیداری دوستانه مقابل فنلاند در مونشن گلادباخ  بازی می کند.

آلمان با تیم های نروژ، جمهوری چک، ایرلند شمالی، جمهوری آذربایجان و سان مارینو هم گروه است.




انتهای پپیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار