55 هزار تن در قالب بسیج مردمی و بازنشستگان نیروهای مسلح برای افزایش سلامت و امنیت طرح های دریا و محلات مازندران فعال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری ، رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا در نشست طرح ساماندهی دریا و ارتقاء امنیت محلات در ساری گفت: بکارگیری این نیروهای آموزش دیده برای کاهش کمبودهای انتظامی و امنیتی جامعه است.

سردار فتحی افزود: 55 هزار تن از نیروهای انتظام در قالب 66 شرکت به منظور ارتقاء ظرفیت و توان ناجا برای پیشگیری از وقوع جرائم و ارائه خدمات انتظامی ، حفاظتی و مراقبتی به مردم در کشور فعالند.

وی، حفاظت و مراقبت از محلات ، مجتمع های مسکونی ، تجاری ، صنعتی ، کشاورزی ، اماکن تفریحی و زیارتی ، ورزشی ، توریستی ، هتل ها ، ابنیه های تاریخی ، نمایشگاه ها ، بانک ها را از جمله وظایف نیروی انتظام کشور اعلام کرد.

یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز در این نشست با اشاره به کاهش ناهنجاری ها و بزه کاری ؛ از تلاش نیروی انتظامی به عنوان ضابطان اجرایی قدردانی کرد و گفت: حضور نیروهای انتظام در 95 طرح ساماندهی دریا و 341 نقطه شنا ممنوعه این استان در کاهش حوادث بسیارموثراست.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران هم با تاکید بر برخورد با بزه کاری های اجتماعی و خانوادگی گفت: 1200 نگهبان محله و 250 تن نیروی انتظام برای اجرای طرح دریا همکاری می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.