هاموند: برگزاری نشست چندجانبه بانک مرکزی ایران، وزارت خزانه‌داری آمریکا و بانک‌های بین‌المللی

وزیر خارجه انگلیس از برگزاری نشست چند جانبه میان بانک مرکزی ایران، وزارت خزانه‌داری آمریکا و بانک‌های بین‌المللی تا ساعاتی دیگری در لندن خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "القدس العربی"؛ "فلیپ هاموند" –وزیرخارجه انگلیس- گفت: "امروز سه شنبه، نشستی چندجانبه میان بانک مرکزی ایران، وزارت خزانه داری آمریکا و بانک های بین المللی، به منظور بررسی تحریم های تحمیلی آمریکا علیه ایران برگزار می شود.

از زمان حصول توافق هسته ای میان تهران و کشورهای پنج بعلاوه یک در تابستان گذشته، باوجود لغو تحریم ها از ایران، بانک های بین المللی همچنان به خاطر ترس از گرفتار شدن در دام تحریم های آمریکا، به همکاری با ایران بی رغبت هستند.

"فلیپ هاموند" در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس در مورد ماهیت گفتگوهای او با مقامات آمریکایی در خصوص تحریم های بانکی و تشویق شرکت های انگلیسی به سرمایه گذاری در ایران گفت: "نشستی در این خصوص در لندن برگزار خواهد شد."

"هاموند" افزود: "بعدازظهر امروز، نشستی چند جانبه میان بانک مرکزی ایران، وزارت خزانه داری آمریکا و بانک های بین المللی که مقرشان در لندن است برگزار خواهد شد تا پیشرفتی در این زمینه حاصل شود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار