توسعه فروشگاه های چند منظوره مصرفی،کاهش نرخ سود بانکی زمینه ساز رونق لیزینگ مسکن و طلای قاچاق پشت ویترین طلافروشی ها از مهم ترین خبرهای منتشر شده امروز بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

نرخ 15 ارز افزایش یافت

شاخص ارزی دلار آمریکا، فرانک سوییس و ین ژاپن دربازار امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.
رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی وزارت نفت با اشاره به ضرر تاخیر در اجرای پروژه های نفت و گاز، بر تسریع روند توسعه میادین مشترک تاکید کرد.

عضو شورای ملی زعفران گفت:مدیریت تولید امری مهم در کنترل قاچاق پیاز زعفران است تا رقیب در منطقه ایجاد نشود چرا که در غیر اینصورت کمتر از یک دهه جای خود را به رقبا خواهیم داد .

صنعت طلا یکی از بخش هایی است که طی سال های گذشته از قاچاق متضرر شده و تولیدکنندگان این حوزه نگران از دست دادن بازار خود در آینده نزدیک هستند.

به دنبال گلایه برخی از شهروندان منطقه دارآباد، اداره برق منطقه شمیران به جای حل مشکل صرفاً مردم را به مدارا با شرایط موجود نوسانات شدید برق توصیه می‌کند.

کاهش نرخ سود بانکی باعث افزایش بازار لیزینگ مسکن و کالاهای اساسی می شود و افراد می توانند به راحتی با قسط بندی های معقول مایحتاج اولیه شان را تهیه کنند.

رییس کل بانک مرکزی گفت: در صورتی که دولت، اقدام موثری برای ساماندهی‌ بدهی‌های خود به انجام نرساند، تداوم و حتی تشدید وضعیت رکودی فعلی دور از انتظار نخواهد بود.

رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای گفت: حدود دو هزار فروشگاه زنجیره ای دارای پروانه کسب با حضور بیست هزار نیروی انسانی در ایران وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: شفاف سازی، حذف مجوزهای زائد و حذف امضاهای طلایی که موجب رانت و فساد می شود، باید از سوی وزارت اطلاعات در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گفت: در حال حاضر پایگاه های اطفاء حریق در برخی استان ها راه اندازی شده که تا پایان سال در تمامی نقاط کشور راه اندازی خواهد شد.

پس از نوسات شدید و ولتاژ پایین برق منطقه شمیران معاون هماهنگی توزیع توانیر از پیگیری این موضوع خبرداد.



انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، ارز ، صنعت ، نفت ، گاز ، قاچاق ، برق ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار