نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: مردم از بی عدالتی و تبعیض رنج میبرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل بهزیستی استان گفت : آن چیزی که موجب رنجش خاطر مردم می‌شود، تبعیض، بی‌عدالتی و برخوردهای دوگانه است نه نداری؛ و باید برخورد با این موضوع در دستور کار جدی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه به خاطر سیطره قدرت‌طلبی برخی‌ها نمی‌گذارند عدالت در استان ما اعمال شود، اضافه کرد: در استان قزوین مشکل رعایت عدالت داریم و اگر عدالت در این استان رعایت شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

امام جمعه قزوین ترویج عفت را یکی از شاخصه‌های مهم در تحقق عدالت اجتماعی دانست وگفت : شخصی که عفیف است، هیچگاه حاضر نمی‌شود حقوق میلیونی دریافت کند، در حالی که عده‌ای در فقر زندگی می‌کنند و نیازمند شغل و درآمد هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تجمل‌گرایی را یکی از آفت‌های جدی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم معرفی و خاطرنشان کرد: اگر بگوییم ما دغدغه فقرا را داریم اما عملاً خودمان اهل بریز و بپاش باشیم، کاری پیش نخواهد رفت و این تناقض یقیناً اعتماد مردم را نیز سلب، و آنها را نسبت به مسئولان نا امید خواهد کرد.

وی با تأکید بر این که اگر مسئولان عنوان می‌کنند که دغدغه محرومان را دارند، باید در عمل نیز همانگونه باشند، ادامه داد: اگر مردم این هماهنگی در حرف زدن‌ را در عمل مشاهده کنند، امیدوار خواهند شد و این روحیه امید اثر مثبتی در پیشرفت کشور خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بر هم افزایی و تعامل بین بهزیستی و کمیته امداد تأکید کرد و گفت: باید با برگزاری جلسات هم افزایی و تعامل بیشتری بین بهزیستی و کمیته امداد به وجود بیاید تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.

در ابتدای این دیدار حسین افشارمقدم، مدیرکل بهزیستی استان قزوین هم گزارشی از اقدامات انجام شده در این اداره کل را ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار