اجرای طرح ساخت بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی شهرستان مهاباد از نیمه تیرماه جاری آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت :فضای فعلی اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد با توجه به افزایش مراجعان بویژه پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت ، جوابگوی نیازهای فعلی نیست و با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی ، عملیات اجرایی ساخت بخش اورژانس جدید از اوسط تیر ماه آغاز شده است.

دکتر مرزنگ افزود : این مرکز در مساحت تقریبی 1500 متر مربع و با اعتبار حدود 8 میلیارد ریال برای ساخت سازه در مرحله اول و در مرحله دوم نیز عملیات نازک کاری و زیبا سازی آن ساخته می شود.

وی اظهار داشت : اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد در حال حاضر ،روزانه پذیرای بیش از 500 مراجعه کننده است کهبا اجرای این طرح بخش زیادی از مشکلات کمبود تخت اشغالی و فضای فیزیکی در اورژانس برطرف می شود.

دکتر مرزنگ گفت : در 3 ماه اول امسال بیش از 50 هزار نفر به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد مراجعه کرده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 22 درصد بیشتر بوده است.

بگفته مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ، در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت ، از اواسط نیمه دوم پارسال ، با اضافه شدن متخصصان طب اورژانس در این بخش ، پذیرش بیماران هدفمند تر و منظم تر از قبل شده و نسبت به گذشته خدمات بهتر و کامل تری به بیماران اورژانسی در بیمارستان امام خمینی مهاباد ارائه می شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آغاز ، ساخت ، بخش ، اوژانس ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.