اهواز،

غیر قابل قبول بودن وضعیت پروازها در فرودگاه‌های خوزستان

رئيس مجمع نمايندگان خوزستان گفت: وضعيت پروازها در فرودگاه‌هاي استان غيرقابل قبول است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام مجيد ناصري‌نژاد نماينده مردم شادگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: خوزستان به  علت شرايط خاص اقتصادي و صنعتي که در کشور دارا است داراي 5 فرودگاه فعال در اهواز،
آبادان، ماهشهر، دزفول و اميديه است.

وي گفت: متاسفانه بيشتر پروازهاي دو فرودگاه بين‌المللي اهواز و آبادان و حتي ماهشهر مدتي است با تاخير چند ساعته مواجه است که بيشتر آن به  علت  تغيير هواپيما و يا اعزام کردن هواپيمايي که قرار بوده مردم خوزستان را جابه‌جا کند به پروازهاي ديگر استان‌ها است.


رئيس مجمع نمايندگان خوزستان خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود ترافيک زياد پروازي در فرودگاه‌هاي استان خوزستان، هواپيماهاي در نظر گرفته شده براي پروازهاي اين استان در شان اين استان و مردم آن نيست.

وي گفت: متاسفانه شرکت‌هاي هواپيمايي با وجود سود سرشاري که از محل پروازهاي زياد استان نصيب آنها شده، کوچکترين توجه‌اي به بهينه‌سازي پروازها و استفاده از هواپيماهاي سالم‌تر نمي‌کنند.


رئيس مجمع نمايندگان خوزستان تصريح کرد: شرکت‌هاي هواپيمايي با تغيير هواپيماهاي خطوط پروازي استان خوزستان و جايگزيني هواپيماهاي بنجل و مشکل‌دار مردم استان را تحقير نکنند.


حجت الاسلام مجيد ناصري‌نژاد افزود: وضعيت پروازها در فرودگاه‌ها در مدت اخير براي مردم غير قابل تحمل شده و مديران فرودگاه‌ها بايد براي حل اين مشکل چاره‌انديشي کنند.

وي خاطرنشان کرد: وزارت راه وشهرسازي براي ساماندهي وضعيت فرودگاه‌هاي استان خوزستان اقدامات عاجلي از خود نشان دهد تا مردم همچنان با مشکل تاخير و لغو پروازها مواجه نباشند.



انتهای پیام/ح




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار