این روزها یافتن شغل مناسب یا شغلی که با مدرک دانشگاهی افراد مرتبط باشد برای خیلی از جوانها به یک دغدغه بزرگ و یک اصل مهم تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،این موضوع موجب شده افراد زیادی پس از فارغ التحصیلی در رشته های درسی بیکار بمانند و علاوه بر مشکلات اقتصادی ، دچار مشکلات فردی هم بشوند.

اما اگر خوب به اطرافمان بنگریم در این میان افرادی را خواهیم یافت که موفقیت های بزرگ را با کارهای کوچک آغاز کرده اند.

کسانی که هنر را سرمشقی برای کمک به اقتصاد دیده اند و از این جمله می توان به خانم معطوفی هنرمند گلستانی اشاره کرد.

فرشته معطوفی کار آفرینی است که 10 سال پیش با گذراندن دوره ای آموزشی در فنی و حرفه ای شروع به یادگیری تراش روی شیشه کرد و بعد از یادگیری کامل و کمی فعالیت سراغ هنر چرم دوزی رفت و با طرح های خلاقانه روی چرم توجه بسیاری را به خود جلب کرد.



خودش می گوید : فعالیت در زمینه ی هنر آنقدر برای من لذت بخش است که اکثر اوقات متوجه گذر زمان نمی شوم و علاوه بر بعد اقتصادی ، از جنبه سرگرمی هم برایم بسیار موثر بوده است.

وی در خصوص بازار فروش کارهای خود گفت:تراش روی شیشه را به صورت سفارشی قبول می کنم که اغلب هتل های استان مشتری ثابت من هستند،و همچنین کارهای چرم را هم همیشه تولید دارم.

خانم معطوفی با اشاره به اینکه حضور در نمایشگاه های استان فرصت خوبی برای ارائه کاراست ادامه داد: شرکت در این نمایشگاهها در آمد خوبی برایم به همراه دارد.


وی گفت: حقوق ماهانه من به طور میانگین 500هزار تومان است و با توجه به فصل سفر افزایش هم می یابد.

خانم معطوفی در ادامه افزود:با فعالیتم کمی از بار اقتصادی خانواده را هم بر دوش دارم از این بابت هم خوشحالم هستم.

فرشته معطوفی هنر را یک علاقه ی ذاتی می داند و می گوید: کسی که به هنر علاقه داشته باشد هیچ وقت از کاری که انجام می دهد خسته نخواهد شد.


 وی میگوید ؛ در تلاشم هنرم را به دیگران هم بیاموزم تا بتوانم باعث اشتغالزایی آنها هم بشوم.
هنر و خلاقیت های خانم معطوفی به هر یک از ما یادآوری میکند که خلاقیت ، پشتکار و استفاده از حداقل ها اولین گام برای کسب موفقیت های بزرگ است.

برای این هنرمند خلاق گلستانی آرزوی موفقیت می کنیم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.