کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان یزد در دانشگاه یزدبرگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛به منظور آشنایی با سامانه مدیریت اطلاعات هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان یزد و روش پرکردن کاربرگ های مربوط به بازدید، کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان مراکز آموزش عالی استان  در دانشگاه یزد برگزار شد.

ولی درهمی عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه یزد و مجری طرح مذکور، در این کارگاه توضیحاتی را در خصوص راه‌اندازی این سامانه ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه سامانه مدیریت اطلاعات هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان یزد در قالب یک طرح پژوهشی از مهرماه سال ۱۳۹۴ راه اندازی شد افزود: با راه‌اندازی این سامانه علاوه بر اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دفتر نظارت استانی به عموم، اطلاعات و فرم‌های مربوط به بازدید از مراکز آموزش عالی به‌صورت الکترونیکی به دفتر نظارت ارسال می‌شود.

وی از جمله مزایای سامانه طراحی شده، تسریع در ارسال کاربرگ‌های الف مربوط به بازدید از مراکز به دفتر نظارت، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، جلوگیری از خطاها و اشتباه‌ها در هنگام ورود اطلاعات، انتقال اتوماتیک اطلاعات از کاربرگهای الف به کاربرگهای مربوط به ناظران (فرم‌های ب و ج) و انجام محاسبات  به‌طور خودکار است.

در این کارگاه همچنین عیسی محمودی ناظر این طرح، ضمن بیان توضیحاتی در خصوص موارد دارای ابهام فرمها، مزایای سامانه طراحی شده را بر شمرد.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.