یک فعال اصلاح‌طلب گفت: روحانی در انتخابات 96 رقیب جدی ندارد و اکثر اصولگرایان از وی حمایت خواهند کرد.

حسن یونسی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگارن جوان، در واکنش به اظهارت محمدرضا باهنر در نشست خبری ماهانه‌ جامعه مهندسین مبنی بر اینکه اصولگرایان برای حمایت از روحانی در انتخابات سال 96 شرط مهمی دارند، گفت: روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز به عنوان یک اصلاح طلب وارد انتخابات نشد.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه وی یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز بوده و است اظهار داشت: بر این اساس توجه اکثریت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 طبیعی است.

وی ادامه داد: به نظر بنده در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بخش بیشتری از اصولگرایان نسبت به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 از روحانی حمایت خواهند کرد.

یونسی با تأکید بر اینکه اصلاح طلبان نیز مسلما در انتخابات آتی از روحانی حمایت خواهند کرد تصریح کرد: حضور روحانی در لیست اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 به این معنا نیست که وی می‌خواهد از اصلاح طلبان فاصله بگیرد و به اصولگرایان نزدیک شود.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه هر دو جناح اصولگرایی و اصلاح طلبی از روحانی در انتخابات 96 حمایت خواهند کرد، تاکید کرد: اگر فضای سیاسی کشور به همین شکل ادامه یابد و اتفاق خاصی رخ ندهد، بعید است که روحانی رقیبی جدی در انتخابات 96 داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار