نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: آل سعود نقش آمریکا و اسرائیل را در منطقه بازی می‌کند.

مقدسی: آل سعود نقش آمریکا و اسرائیل را در منطقه بازی می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک و خنداب در صحن علنی مجلس گفت: هم اکنون مردم انتظار دارند نمایندگان رفتار و عمل خوبی از خود به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور ادامه داد: ما باید جایگاه رفیع مجلس را ارتقا دهیم امروز موضوع اقتصاد مهمترین مسئله کشور است و حل آن خواسته تمامی مردم می‌باشد. ما انتظار داریم تیم اقتصادی دولت پیرو بیانات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را به طور کامل پیگیری کند و تا پایان سال 95 اقدام و عمل واقعی را ببینیم.

مقدسی اظهار داشت: امیدوارم در این سال شاهد اصلاح تعرفه‌ها، کاهش قاچاق، کاهش هزینه های تولید، جذب منابع جدید و خرید به موقع محصولات استراتژیک باشیم.

نماینده مردم اراک گفت: مردم باید در پایان سال شاهد تصمیمات اقتصادی در زندگی خود باشند و از آنجا که نظر رهبری فصل‌الخطاب است باید به طور کامل آن را خط مشی خود قرار داد.

مقدسی با اشاره به آلودگی شدید شهر اراک ادامه داد: بنده از سرکار خانم ابتکار تقاضا دارم که به وضعیت بحرانی آلودگی هوا در اراک رسیدگی کنند که اوضاع آب و هوا آن به هیچ وجه خوب نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آل سعود امروز نقش آمریکا و اسرائیل را در منطقه بازی می‌کند جنگ های نیابتی علیه مسلمانان به راه انداخته است گریبان اسلام را گرفته است حمله به سوریه، بحرین و یمن و تجهیز تروریست‌ها از اقدامات توسعه‌طلبان عربستان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سعود ، منطقه ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار