بیش از 30 هنرمند با آثارشان در قالب نقاشی، در گالری کمال الدین بهزاد هنر را به تصویر کشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گالری کمال الدین بهزاد از 19 تیرماه نمایشگاهی را از گروه هنری نگارستان برپا کرده است.

در این مجموعه بیش از 30 هنرمند با آثارشان در قالب نقاشی حضو دارند. احمد کوچکیان که از هنرمندان با سابقه این عرصه است اثری با عنوان صلح را به نمایش گذاشته است.

وی در خصوص این کار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان کرد: ترکیب بندی و کمپوزیسیون حاضر در این کار از ویژگی مهمی برخوردار است. در این اثر تغییر و تحول جهان و مردم مظلوم جهان همچون بال پروانه که زیبا و آسیب پذیرند، ترسیم شده است.

وی افزود: تم رنگ های گرم پروانه نشانگر زخم های حاصل از غفلت و بی توجهی است که به انسان های مظلوم دنیا می شود و در برگیری کار با بافت هایی حباب مانند که ترکیب رنگی متفاوتی دارند، به گونه ای معنای لطافت موجود در صلح را می رسانند.

مژگان ابوالحسنی، فائقه ابوالمعصومی، مینا ادیب‌صالح، مصطفی اکبری، محسن بزرگی، مهسا بنی‌صادقی، منا پرویزیان، منیژه جنت‌سرا، نرگس حاج‌کریمی، هنگامه رحیمی، زهرا زارعی، فرانک زهتابیان، سعید سعادت، ندا سیدآبادی، مریم شیخان، راحله صافی، سحر صنیعی، مهدیه عباسی، دلارام فتاحی‌نیا، مرضیه فدایی‌تهرانی، بهاره قربانی، سودابه قلمکار، شراره کدخدایی، احمد کوچکیان، رزا گلباز، زهره محمودی، ابوالفضل محمودی، ژاله مرادی، مهنوش موذنی، فرهاد نعمتی، منیره نوری، نیره‌السادات هندی و فریده هوشنگ‌پور از هنرمندان این مجموعه اند که تا 24 تیر پذیرای بازدیدکنندگان است.



انتهای پیام/


 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار