رئیس شورای اسلامی شهر خاش گفت: حوزه بهداشت و درمان خاش برای رسیدن به شاخص های اصلی خدمت نیازمند نگاه ویژه دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛یارمحمد شهنواز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر با تعدادی از کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه خاش در ابعاد مختلف بهداشتی و درمانی با مشکلات فراوانی مواجه است اظهار داشت: هم اینک طرحهای خوبی از محل اجرای طرح تحول سلامت در این شهرستان آغاز شده اما حجم نیازهای این منطقه بالاست.

وی گفت: شهرستان خاش در کریدور محور توسعه شرق کشور واقع شده و با حجم بسیار بالایی از تردد و عبور و مرور مسافران در جاده های ارتباطی به سمت شهرهای همجوار مانند زاهدان، سراوان و ایرانشهر و مهرستان مواجه است که نیاز به امکانات بهداشتی و درمانی زیادی دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر خاش ادامه داد: سالانه بیش از 200 نفر بر اثر وقوع سوانح رانندگی در جاده های ارتباطی این شهرستان به دلیل کم عرض و غیر استاندارد بودن و یا 2 بانده نبودن محورها جان می دهند.
شهنواز ضرورت ساخت یک بیمارستان جدید و یا فراهم کردن حداقل امکانات بهداشتی برای شهر خاش خواستار شد.
معاون مرکز بهداشت و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر خاش نیز گفت: ساخت بیمارستان جدید و افزایش دادن تجهیزات و امکانات بهداشتی برای این شهر از نیازهای بسیار مهمی هستند که باید در برنامه های اولویت دار دولت گنجانده شوند.
انتهای پیام/گ

برچسب ها: بهداشت ، توجه ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار