فرماندار سراوان گفت: تنش جدی در منابع آبی، نامناسب بودن وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی و افت ولتاژ شدید برق را از مشکلات جدی این شهرستان بیان کرد و خواستار پیگیری و جذب اعتبارات در سطح ملی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛ درویش نارویی  در جلسه شورای اداری شهرستان سراوان که با حضور محمد باسط درازهی نماینده مردم حوزه انتخابیه سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان در فرمانداری این شهرستان، ضمن تشکر از مدیران دستگاه‌های اجرایی و عملکرد آنها در راستای حل مشکلات مردم، اظهار کرد: شهرستان و استان ما نسبت به شاخص‌های رشد منطقه‌ای و کشوری در وضعیت مناسبی قرار ندارد و این موضوع با تلاش مستمر و پیگیری‌های استانی و ملی باید در اولویت باشد.

فرماندار سراوان ادامه داد: با توجه به کمبود نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان سراوان نسبت به میانگین کشوری، می‌طلبد در سطح کلان و ملی پیگیری شود.
نارویی، اختصاص 150 میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان را یکی از اقدامات دولت برای این مناطق در  زمینه شاخص رشد بهداشتی عنوان کرد و گفت: با راه‌اندازی بیمارستان جدید و پروژه‌های بهداشتی درمانی این شهرستان می‌توانیم در عرصه خدمت رسانی در این حوزه به شهروندان عزیز موفق‌تر و قابل قبول‌تر باشیم.
وی ادامه داد: وجود خلأهای قانونی در قوانین و نقایص در برخی از موارد، در پیگیری و رفع مشکلات مردم، انجام خدمات رسانی را دچار مشکل کرده که در این راستا باید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یاریگر حل مسائل و مشکلات باشد.
انتهای یپام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار