معاون امور عمرانی استاندار قزوین از پرداخت ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به طرح های روستایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ منوچهر حبیبی گفت : این تسهیلات به طرح های تولیدی و خدماتی واقع در مناطق روستایی با تخفیف ۱۵ درصد سود پرداخت می شود .

وی افزود : این تسهیلات با مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، استانداری قزوین، بنیاد علوی از طریق سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل میراث فرهنگی، سازمان بسیج سازندگی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بین متقاضیان توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: رویکرد جدید دولت، برنامه ریزی درزمینه مسائل اقتصادی و تأمین معیشت مردم با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می باشد که برنامه های متنوعی در این زمینه طراحی شده که در حال عملیاتی شدن است.

حبیبی تصریح کرد: یکی از این برنامه ها تلاش به منظور رونق بخشی به تولید و اشتغال روستایی است که اخیرا تفاهمنامه ای فی مابین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینا منعقد و به استانها برای اجرا ابلاغ شده است.

معاون امور عمرانی استاندار اظهار کرد: براساس این تفاهمنامه نحوه انتخاب و معرفی طرح های روستایی از طریق دفتر امور روستایی استانداریها انجام می شود و بررسی توجیه فنی، اقتصادی و مالی طرح ها بر عهده بانک سینا بوده و حداکثر اعلام نظر بانک ۲۰ روز است.

وی درباره نحوه بازپرداخت تسهیلات گفت: طرح ها مشمول شش سال دوره مشارکت، دوره تنفس و بازپرداخت خواهند بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.