شیراز؛

تشکیل کمیته جامع عفاف و حجاب زنان شمال غرب شیراز

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: کمیته جامع عفاف و حجاب زنان شمال غرب شیراز تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب گفت: رعایت عفاف و حجاب نقش تعیین کننده ای در حفظ و تقویت سلامت اخلاقی جامعه اسلامی دارد.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال «کمیته جامع عفاف و حجاب زنان شمالغرب شیراز» تشکیل شده است، گفت: اهداف مهم این کمیته ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی به بنیان خانواده های ایرانی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و همکاری با سازمان ها و نهاد های مسئول در زمینه عفاف و حجاب در شمال غرب کلان‌شهر شیراز خواهد بود.  
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب برنامه های متنوعی در شمال غرب شیراز برگزار خواهند شد، گفت: محوریت این برنامه ها مطالبه گری آحاد جامعه در زمینه عفاف و حجاب و تاکید بر اهمیت این موضوع است.
سرهنگ پاسدار حسینی با بیان اینکه همزمان با هفته عفاف و حجاب تجمع بزرگ زنان شمال غرب شیراز برگزار می شود، گفت: این تجمع بزرگ با حضور شهروندان مومن شهرک های شمال غرب شیراز، منطقه دراک و شهر جدید صدرا، سه شنبه بیست و چهارم تیر و با سخنرانی خطیب برجسته کشور حجت الاسلام احمد پناهیان برگزار می شود.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تشکیل ، کمیته ، عفاف ، زنان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.