"Prisma"برنامه ای برای ویرایش عکس

Prisma با استفاده از شبکه‌ی عصبی و هوش مصنوعی فیلترهایی را به عکس اضافه می‌کند، در نهایت چیزی می‌سازد که می‌تواند باعث حبس شدن نفس بیننده در سینه شود.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی پای برنامه های ویرایش عکس و فیلترهای متنوع آن‌ها در میان باشد، اول از همه اینستاگرام به خاطرمان می‌آید و بعد ده‌ها برنامه بزرگ و کوچک دیگری که فیلترها، قابلیت‌ها و امکانات متنوعی در اختیارمان می‌گذارند. اما کافی است یک بار با برنامه پریسما کار کنید تا متوجه شوید با دنیای کاملاً متفاوتی سر و کار دارید.

زمانی تصور می‌شد نقاش‌ها سبک و شیوه‌ی مخصوص خودشان را دارند که تقلیدناپذیر است. اما این روزها پیشرفت تکنولوژی نشان می‌دهد برنامه های موبایلی هم می‌توانند در حد و حدود پیکاسو ظاهر شوند. لااقل تا حدودی از این نقاشان بزرگ تقلید کنند و عکس‌های معمولی را به چیزی تبدیل کنند که بیننده را به یاد آثار این نقاشان بیندازد. 

در این زمینه برنامه پریسما بدون شک بهترین است. این برنامه که با استفاده از شبکه‌ی عصبی و هوش مصنوعی فیلترهایی را به عکس اضافه می‌کند، در نهایت چیزی می‌سازد که می‌تواند باعث حبس شدن نفس بیننده در سینه شود.


Prisma در حال حاضر فقط برای iOS و به صورت رایگان ارائه شده است. قرار است به زودی نسخه‌ی اندرویدی آن هم در اختیار کاربران اندروید قرار بگیرد. نکته‌ی جالب این است که پریسما با اضافه کردن فیلترهایی ساده کار نمی‌کند. بلکه با تحلیل اطلاعات عکس، سبک مناسبی برای آن عکس پیدا می‌کند و عکس را به آن سبک در می‌آورد.

برنامه ویرایش عکس با فیلترهایی هیجان‌انگیز

برنامه ویرایش عکس با فیلترهایی هیجان‌انگیز

برنامه ویرایش عکس با فیلترهایی هیجان‌انگیز



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.