کاشانی:باشگاه های کشور باید حرفه‌ای شوند

حبیب کاشانی: باشگاهای کشور باید حرفه‌ای شوند تا بتوانند از درآمد خود هزینه کنند.

حبیب کاشانی مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قراردادهای نجومی بازیکنان لیگ برتر گفت: نه تنها در فوتبال بلکه در رشته والیبال هم به این صورت است که بازیکنان هزینه روزانه خود را از باشگاه می‌خواهند و باشگاه نیز باید این هزینه‌ها را پرداخت کند.

البته در دنیا باشگاها از درآمد خود این هزینه‌ها را پرداخت میکنند اما در کشور ما فقط باشگاه‌ها هزینه دارند، اگر باشگاه‌های ما بتوانند به سطح حرفه‌ای برسند و اگر بتوانند درآمد لازم را کسب کنند آن موقع شرایط مناسب میشود.

وی در ادامه افزود: یک بحث دیگر اینکه در دنیا پرداخت به بازیکنان شرایط دارد مثلا اگر بازیکنی دقیقه 80 وارد زمین شود یک دستمزدی میگیرد و اگر دقیقه 40 وارد زمین شود به نحوه دیگری دستمزد میگیرد. متاسفانه در کشور ما این سازو کار وجود ندارد و قراردادها حرفه‌ای نیست و بازیکنان با مذاکره با تیم‌های مختلف قیمت خود را بالا میبیرند و این مسائل اصلا اخلاقی نیست و از فوتبال حرفه‌ای به دور است.

کاشانی در خصوص مشکلات و حواشی پیرامون کی‌روش و برانکو گفت: از برانکو و کی‌روش مهمتر تیم ملی ما است، تیم ما باید خود را برای جام‌جهانی حاضر کند و امیدوارم مسئولین این موضوع را مدیریت کنند تا تیمی قدرتمند را راهی مسابقات کنیم.

کاشانی در پایان در خصوص کی‌روش گفت: ما به کی‌روش اطمینان کردیم و سکان این کشتی را که تیم ملی ما باشد به او سپردیم ، بنابراین تیم‌های داخلی و فدراسیون باید از کی‌روش حمایت کنند زیرا به وجودش در فوتبال ایران نیاز داریم.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۱ تير ۱۳۹۵
بسیار عالی و مفید
آخرین اخبار