اولین دوره آموزشی مدیریت هتل در شهرستان کاشان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان افزایش تاسیسات گردشگری شهرستان، کمبود آموزش های تخصصی و یا دوره های تکمیلی برای کارکنان را از اهداف برگزاری اولین دوره آموزشی گردشگری با عنوان مدیریت عمومی هتل در این شهرستان دانست.

حجت اله ناصحی پور آموزش های شناخت هتل و خدمات پشتیبانی، مدیریت وسرپرستی در هتل، مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش میهمان، مدیریت و نظارت بر بخش خانه داری هتل، مدیریت و نظارت بر بخش غذا و نوشابه هتل و مدیریت و نظارت بر بخش مالی و زبان انگلیسی تخصصی هتل داری را از دوره های آموزشی این برنامه عنوان کرد.

وی ایمنی و بهداشت فردی و محیط، مهارت های فردی ارتباطی، آشنایی با آریه های هتل، مدیریت کیفیت و بازاریابی در هتل و شناخت صنعت گردشگری در 174 ساعت را از دیگر دوره های آموزشی گردشگری اعلام کرد.

کارکنان تاسیسات گردشگری دانشجویان، راهنمایان و فعالان گردشگری اصفهان به منظور نام نویسی تا پایان تیر امسال می توانند با 55220011 تماس حاصل نموده و یا به بخش اطلاعیه سایت رسمی اداره به آدرس www.kashancht.ir مراجعه فرمایند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.