رونالدو

پرتغال شایسته فتح یورو 2016 بود

با وجود انتقاداتی که به نحوه قهرمانی پرتغال در یورو 2016 وجود دارد، کاپیتان این تیم معتقد است آنها شایسته قهرمانی بودند.

رونالدو: پرتغال شایسته فتح یورو2016 بودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پرتغال در حالی به فینال یورو 2016 رسید  که فقط یک پیروزی در طول 90 دقیقه به دست آورده بود و در دیدار فینال هم  ادر در دقیقه 109 گل برتری شاگردان سانتوس را به ثمر رساند تا آنها در نهایت در پاریس جام را بالای سر ببرند. 
این نحوه قهرمانی انتقاداتی را به دنبال داشت اما رونالدو که به دلیل مصدومیت در نیمه اول زمین را ترک کرد،‌پس از بازی عنوان کرد پرتغال لایق این قهرمانی بوده است.

وی گفت: خیلی خوشحالم. پس از سال‌ها از خودگذشتگی، پرتغال شایسته این جام بود. هیچکس به ما اعتقاد نداشت .این چیزی بود که سال ها به دنبال آن بودم. از سال 2004. از خدا خواسته بودم تا شانس دوباره ای به من بدهد. مردم پرتغال شایسته این موفقیت بودند. من در باشگاه همه پیروزی ها را تجربه کرده ام و فقط قهرمانی با تیم ملی را کم داشتم.
متاسفانه اوضاع برای من خوب پیش نرفت و در دقایق ابتدایی مصدوم شدم. اما همیشه به هم تیمی هایم باور داشتم..
 
 
رونالدو ادامه داد  می دانستم ادر گلزنی خواهد کرد. من مدت‌هاست در فوتبالم و احساسات قوی دارم. وقتی ادر وارد زمین شد، حس کردم که او گلزنی خواهد کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار