بمباران مواضع گروه تروریستی داعش در حومه دیرالزور از مهمترین اخبار امنیتی سوریه به شمار می رود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: ارتش سوریه مانع از نفوذ تروریستها به قلعه حلب شد. تروریستها قصد داشتند با استفاده از تونلها وارد این قلعه شوند. در جریان این درگیری شماری از تروریستها کشته شدند و مهمات و سلاح آنها منهدم شد.

تانکری که به دست داعشی ها نرسید
منابع نظامی سوری گزارش دادند: ارتش سوریه در ادامه عملیات متوالی برای قطع خطوط امداد رسانی داعش، یک تانکر حامل بنزین برای تروریستها داعش را در حومه شهر حماه مصادره کرد.

این منابع بیان کردند: ارتش سوریه با تروریستهایی که قصد داشتند تانکر حامل هشت هزار لیتر بنزین را از منطقه وادی عذیب به داعش در عقیربات در شرق شهر حماه برسانند، درگیر شد. در این نبرد، علاوه بر هلاکت تعدادی از تروریستها و فرار برخی دیگر به عمق بادیه شرقی در حما، تانکر به دست ارتش سوریه افتاد.

آتش سنگین ارتش سوریه بر روی مواضع جبهه النصره در درعا
ارتش سوریه مواضع وابسته به تروریستهای جبهه النصره را در منطقه درعا البلد زیر آتش سنگین قرار داد.

در این گلوله باران شدید، مواضع و استحکامات جبهه النصره در اطراف شرکت برق درهم شکسته شد. همچنین ارتش سوریه یک خودرو حامل تروریستهای را در غرب گمرگ قدیم در درعا البلد منهدم کرد.

بمباران ستون داعش در اطراف کوه ثرده در حومه دیر زور
منابع نظامی سوری اعلام کردند: جنگنده های ارتش سوریه در عملیاتی، یک ستون وابسته به داعش را در اطراف کوه ثرده در حومه دیرزور هدف قرار دادند و آنرا منهدم کردند.

این منابع افزودند: بیشتر خودروهای هدف قرار گرفته داعش با مقادیر زیادی مواد منفجره بمبگذاری شده بودند. در این حمله شماری زیادی از تروریستهای تکفیری به هلاکت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند.

عملیات ارتش سوریه در حومه حمص

یک منبع نظامی در استان حمص بیان کرد: جنگنده های ارتش سوریه مراکز تجمع داعش را در منطقه خنفیس در شرق حمص بمباران کردند که تلفات و خسارات سنگینی به تکفیری ها وارد شد.

در این حمله هوایی، داعشی هایی که در حال حرکت در اطراف منطقه جب جراح در شرق حمص بودند نیز هدف قرار گرفتند. یورش داعش در تپه های ابوعلایا در شرق حمص نیز دفع شد.

منابع سوری از هلاکت محمود عبدالکریم بروق، یکی از سرکرده های جبهه النصره، در عملیات ارتش سوریه در حدفاصل روستاهای غجر و زاره در حومه شمالی حمص خبر دادند.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار