افتتاح مرکز ملی مطالعات اعتیاد به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت

رییس مرکز مطالعات اعتیاد گفت: مرکز ملی مطالعات اعتیاد به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در این پژوهشکده افتتاح شد.

حیدری رییس مرکز مطالعات اعتیاد در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به افتتاح این مرکز ملی مطالعات اعتیاد به عنوان همکار سازمان جهانی بهداشت اشاره داشت: مرکز ملی مطالعات اعتیاد بیشتر  از 12 سال است که به کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه های پیشگیری از مصرف مواد مخدر و درمان مبتلایان به این عارضه با هدف کاهش روی آوردن مردم به خصوص جوانان به این مواد خانمان سوز انجام می شود. 
 
وی ادامه داد: در این مرکز تحقیقاتی کارهای پژوهشی و آموزشی در سطح پیشرفته ای صورت می گیرد و کشورمان جزو 10 کشور اول دنیا در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و کنترل آن است. 
 
حیدری با بیان اینکه این مرکز مطالعاتی از نظر سازمان جهانی بهداشت به عنوان یک کلینیک ممتاز برگزیده شد، افزود: به خاطر تلاش های گسترده مرکز ملی مطالعات اعتیاد در زمینه های مختلف این کلینیک همکار سازمان بهداشت جهانی انتخاب و این نهاد بین الملل امروز دفترش را در این مکان افتتاح می کند. 
 
رییس مرکز مطالعات اعتیاد یادآور شد: داروهای درمانی بیماران مبتلا به مواد مخدر متأسفانه جزو بیمه محسوب نشده و بیماران تمام هزینه های آنها را پرداخت می کنند. 
 
وی عنوان کرد: افتتاح مرکز ملی مطالعات اعتیاد با عنوان همکار سازمان جهانی بهداشت سبب تبادل هرچه بیشتر علمی پژوهشی ایران با این نهاد بین المللی است. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار