فدراسیون کشتی اعلام کرد:علیرضا رضایی،به دلیل مسئولیت مهم توضیح و تحلیل مواضع فدراسیون،درموضوعات مختلف بعنوان سخنگو،فشارهای حاشیه ای وروانی زیادی رابه ویژه درروزهای اخیرتحمل نموده است وماشرایط اورا درک می کنیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار متن کناره گیری علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون و مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، فدراسیون کشتی بیانیه ای را به شرح زیر اعلام کرد:
 
پهلوان علیرضا رضایی، از قهرمانان خوشنام و پرآوازه کشتی ایران، در مدت مسئولیت در فدراسیون کشتی، فشارهای روانی زیادی را متحمل شده است و ما شرایط وی را درک می کنیم. او حق دارد از برخوردهای حاشیه ای و متأسفانه بعضا به دور از اخلاق برخی از جریان های مقرض و مخرب کشتی کشور، که در چند روز گذشته به اوج خود رسیده است، دل آزرده و خسته شده باشد.
 
فدراسیون کشتی اعلام می نماید علیرضا رضایی، به هیچ وجه از سازمان مدیرِت کشتی کشور، جدا نخواهد شد و قطعا با عشق، علاقه و مهربانی همیشگی که از او سراق داریم، با قدرت به فعالیت های خود جهت اعتلای ورزش ملی ایران، کشتی، ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
سراغ ن سراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
افسوس که گل مانده و دوریم ز گلزار....... افسوس که پر گشته ایم از واژه تکرار.
افسوس که افسوس خوریم بر همه احوال.......افسوس که ماییم به این حال سزاوار.
افسوس که برخی از تعصبات قومی و مذهبی ، ریشه مارو سوزوندن......... من یه ترکم ، آذری ، آذربایجانی ، تبریزی یا ارموی ، افتخارم ایرانی بودنمه . بدون ایران من هیچم مثل مثل نفس
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جناب خادم با عرض سلام واحترام ،شما یک تصمیمی غیر علمی وغیرمنطقی در مورد انتخابی اقایان هادی وقاسمی گرفتید. منطق شما در این مورد انقدر ضعیف بوده که حتی نتوانستید جمع چند نفره منتسب خودت را هم راضی کنید، چه رسد به جامعه کشتی .اینکه شما از بالا به خانواده کشتی نگاه می کنید ومخالفانه نظر خودرا که شامل اکثریت قاطع جامعه ی کشتی می باشند ،جریان های مغرض ومخرب می دانید، جای تعجب ندارد. چون شما فکر می کنید در فدراسیون کشتی پشت میز ریاست نشسته اید و با منسو بان خود در حال صحبت هستید . خانواده کشتی همیشه این گله را از منسو بان شما در فدراسیون کشتی داشته اند که چرا در مقابل زیاده خواهی شما موضع نمی گیرند .که اگر انها در مقابل شما می ایستادند امروز شما دیگر به خودت اجازه نمی دادی مخالفان فکری خود را در کشتی جریان های مغرض ومخرب بنامید .
آخرین اخبار