مدال نقره مسابقات جهانی رشته ورزشی ووینام 2014 فرانسه به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مراسم تقدیر از مهدی امیری فر؛ نفر دوم مسابقات جهانی رشته ورزشی ووینام 2014 فرانسه در مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این مراسم عضو تیم ملی ووینام کشورمان به دلایل اهدای هفت مدال جهانی، آسیایی و کشوری خود به آستان مقدس رضوی گفت: به خاطر عشق و ارادتی که به حضرت رضا(ع) داشتم، این مدال ها را اهدا کردم که امیدوارم امام رضا(ع) قبول کنند. با اهدای این مدال ها خود را خادم حضرت رضا علیه السلام می دانم.

امیری فر خاطرنشان کرد: نیت کرده بودم یکی از مدال هایم را نیز به حرم امیرالمومنین(ع) اهدا کنم، اما به دلیل نبود موزه در حرم علی بن ابی¬طالب(ع) آن را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم.

نائب قهرمان مسابقات جهانی رشته رزمی ووینام 2014 فرانسه خاطرنشان کرد: در خردسالی پدرم را از دست دادم و در حالی که فرزند ارشد خانواده بودم، در سن هفت سالگی برای اولین بار به اتفاق مادرم به مشهد آمدم و از همان جا بود که عشق و علاقه ویژه ای نسبت به حضرت رضا علیه السلام پیدا کردم.

این ورزشکار اهل ایزه استان خوزستان افزود: هر چه دارم را از حضرت رضا(ع) می¬دانم و به همین دلیل است که تا زمانی که مدالی کسب کنم آن را به علی بن موسی الرضا(ع) اهدا خواهم کرد.

در ادامه این مراسم، محمد امین توکلی زاده؛ مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: شهرستان ایزه جزو مناطق قهرمان پرور ایران است و به رغم اینکه جزو مناطق محروم به شمار می آید، اما جوانان بسیار خوبی تربیت کرده است که در بسیاری از رقابت ها موفق بوده اند.

وی خطاب به این ورزشکار قهرمان گفت: شما برای ایران سرافراز پرچم داری کردید و با اهدای مدال هایتان به موزه حرم مطهر رضوی ماندگاری خود را نیز ثابت کردید.

توکلی زاده تصریح کرد: زمانی که انسان قله های حقیقی را فتح کند، دیگر برایش فتح تپه معنایی ندارد، چرا که دلبستگی به حضرت رضا علیه السلام خود یک قهرمانی است.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: انسان هنگامی که پس از تحمل سختی های بسیار، هدیه ای به دست می آورد، علاقه دارد آن را به بهترین و عزیزترین شخص زندگی اش تقدیم کند. امروز شما پس از ماه¬ها تلاش، مدال های ارزنده¬تان را که با سختی به دست آورده اید، به موزه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اهدا می-کنید که قطعا این امر رضایت الهی را نیز در پی خواهد داشت.

گفتنی است؛ در این مراسم تابلو فرشی از سوی آستان قدس رضوی به مهدی امیری فر؛ نائب قهرمان مسابقات جهانی ووینام اهدا شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.