تبدیل قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری، مهم ترین مطالبه مردم و مسوولان استان کرمانشاه از رئیس جمهور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری به عنوان منشا تحول بزرگ در غرب کشور، مهم ترین خواسته مردم ونمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی است.
فرهاد تجری افزود: دوشنبه هفته گذشته جلسه ای با حضور معاون امور مجلس رییس جمهوری، مجمع نمایندگان استان و استاندار کرمانشاه در دفتر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد که در آن جلسه خواسته اصلی نمایندگان از دولتمردان، تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین بود.

وی اظهار کرد: با توجه به لایحه یک فوریتی اخیر دولت در رابطه با مناطق آزاد تجاری که در آن اسم قصرشیرین نبود، درخواست مجمع نمایندگان استان کرمانشاه این بود که قبل از سفر هیات دولت به کرمانشاه، این طرح به صورت مصوبه تصویب شود تا در قالب لایحه در مجلس شورای اسلامی مطرح شود.
تجری گفت : اگر مصوبه منطقه آزاد تجاری همراه با این لایحه یک فوریتی سایر مناطق مطرح شود، برای تبدیل قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری، از اقبال بیشتری برای کسب اجماع نمایندگان مجلس شورای اسلامی برخوردار است.
تجری گفت: همچنین با توجه به اینکه مرزهای پرویزخان و خسروی قصرشیرین هم اکنون بیش از 50 درصد سهم صادرات غیرنفتی کشورمان به عراق را به خود اختصاص داده است، تلاش می شود که طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین تصویب شود.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به وجود 2 مرز رسمی و زیرساخت های مناسب، با همت دولت تدبیر و امید، قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه مرزی باشیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.