فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از توقیف محموله های كالای قاچاق به ارزش یك میلیارد و 350 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان مرودشت در اجرای طرح مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق اقدام به ایست و بازرسی مقطعی در اطراف این شهرستان كردند.
وی ادامه داد: در این راستا ماموران به دو دستگاه کامیون تریلر مشکوک و پس از متوقف كردن آنها در بازرسی از این خودروها 23 تن گندم مخلوط با جو خارجی قاچاق و 23 تن و 700 کیلو گرم آجر نسوز خارجی قاچاق کشف و هر دو دستگاه کامیون را توقیف كردند.
فرمانده نیروی انتظامی مرودشت افزود: در ادامه این ایست و بازرسی ماموران پس از متوقف كردن سه دستگاه اتوبوس حامل كالای قاچاق در بازرسی از آنها 4 دستگاه LED، 200 کیلو گرم بادام خارجی، 255 ثوپ انواع لباس خارجی قاچاق كشف كردند.
سرهنگ القاصی مهر اضافه كرد: در طرح دیگری نیز ماموران هنگام گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و پس از متوقف كردن آن در بازرسی از مخزن این خودرو، 200 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل كشف كردند.
سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اینکه در این طرح، تعداد 6 دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: برابر برآورد کارشناسان دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار