آشتیانی:برانکو از لحاظ فنی تیم پرسپولیس را به بالاترین سطح رساند/ طارمی و رضائیان حق انتخاب دارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس در زمان مربیگری برانکو از لحاظ فنی و تاکتیک پیشرفت خوبی داشته است.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برانکو ایوانکویچ در فصل قبلی عملکرد فوق العاده داشت و به واقع شاهکار کرد . در اوایل فصل گذشته تیم پرسپولیس در رده 16 لیگ برتر بود وبا تدابیری که برانکو از لحاظ فنی و تاکتیکی برای تیم پرسپولیس در نظر گرفت توانست تیم پرسپولیس را از رده 16 به رده 2 جدول لیگ برتر منتقل کند. با کمی بد شانسی روبرو شد وگرنه قهرمانی تیم پرسپولیس مسجل شده بود. 

آشتیانی در ادامه افزود:باشگاه های ایرانی از اکنون باید به فکر سرمایه گذاری در تیمهای پایه باشند ،به طور مثال باشگاه بارسلونا با سرمایه گذاری روی لیونل مسی می تواند چندین سال از وجود این بازیکن بهره ببرد و از به خدمت گرفتن بازیکنان دیگر تیمها بی نیاز شود. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:در سالیان گذشته بازیکنان روی تیم و پیراهن عرقی داشتند اما اکنون پول جای تعصب را گرفته است و بازیکنان بدون در نظر گرفتن احساسات هواداران به راحتی به پیشنهاد های مالی چراغ سبز نشان می دهند. اما طارمی ورضائیان جزو بازیکنان آزاد هستند و هرموقع که قرارداد آنها تمام بشود می توانند به باشگاه دیگری بپیوندند باشگاه پرسپولیس زیادتر از حد معمول مسئله را در رابطه با فسخ قرار داد این دو بازیکن بزرگ کرده است. هواداران تیم پرسپولیس که جزو بهترین و پرشور ترین هواداران فوتبالی لیگ محسوب می شوند باید خویشتن دار باشند. 

وی در پایان گفت:ما بازیکن مثل طارمی زیاد داریم نباید سرمایه باشگاه را صرف جذب بازیکن از خارج از کشور کنیم بهتر این است که از جوانان نابغه فوتبالی خودمان در داخل کشور استفاده کنیم و فعالیت تیم های پایه را در راس همه امور قرار دهیم تا با این چنین مشکلاتی که باعث ناراحت شدن هواداران می شودروبرو نشویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار