برای حضور در بازی های المپیک 2016 برزیل مرحله بعدی اردوی فرنگی کاران در اصفهان برگزار می شود.

مرحله بعدی اردوی فرنگی کاران به اصفهان منتقل می شود  به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان قصد دارد مرحله جدید اردوی خود را در اصفهان برگزار نماید، فرنگی کاران صبح امروز تمرین پرفشار مرور فن و تمرین کشتی را، در فاصله کوتاه باقی مانده تا المپیک 2016 برزیل برگزار کردند.

این مرحله از اردوی ملی پوشان فرنگی کار که از روز 13 تیرماه آغاز شده، تا روز 24 تیرماه ادامه خواهد داشت و فرنگی کاران پس از چند روز استراحت، ادامه تمرینات خود را از سرخواهند گرفت.

تمرینات متنوع فرنگی کاران تا 18 مردادماه زیر نظر کادر فنی ادامه خواهد داشت و پس از آن ملی پوشان عازم ریودوژانیرو برزیل محل برگزاری رقابت های المپیک 2016 خواهند شد.

رقابت های کشتی فرنگی المپیک 2016، روزهای 24 تا 26 مردادماه در سالن کاری اوکا شهر ریودوژانیرو برگزار می شود.

حسام جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در این باره اظهار کرد:  برای تنوع و ایجاد انگیزه قصد داریم از 31 تیرماه به مدت یک هفته اردوی تدارکاتی را در شهر اصفهان برگزار کنیم و تمام هماهنگی ها در این خصوص صورت گرفته است و پس از بازگشت ،یک مرحله دیگر تا بازی های المپیک اردو در پیش خواهیم داشت .
 
وی افزود: شرایط تمامی ملی پوشان به لحاظ فنی،جسمی،روحی و روانی  مطلوب است وتلاش می کنیم 6 ورزشکار المپیکی به منظور حضور پرقدرت دراین روادید بزرگ ورزشی مهیا سازیم.البته اسامی ملی پوشان اعزامی به صورت رسمی 15 روز پیش از المپیک اعلام می شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار