امسال 84 پرونده تخلف از مراکز تولید و عرضه مواد خام دامی استان به مراجع قضائی ارجاع داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: تخلف های گزارش شده به مراجع قضائی استان مربوط به عرضه محموله های تاریخ گذشته و فاسد، انجام قطعه بندی های غیرمجاز و رعایت نکردن زنجیره سرد در نگهداری فرآورده های خام دامی بوده است.

 علی رضا اکبرشاهی با اشاره به بازدید و نظارت از 42 هزار مرکز عرضه، تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در سطح استان، اضافه کرد: در بازرسی های انجام شده 390 مورد تذکر بهداشتی و 220 مورد نمونه برداری انجام و با نظارت های مستمر نیز 71 تن انواع فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف، ضبط و معدوم شده است.

وی شهروندان را به عنوان مهمترین ناظران بهداشتی دانست که می توانند در زمان خرید محصول با توجه به تاریخ تولید و انقضا فرآورده و شرایط نگهداری، از خرید محصولات بدون مهر تائید اداره دامپزشکی و فله ای از جمله گوشت مرغ و شیر خودداری کرده و در بهبود وضعیت عرضه این نوع فرآورده های نی نقش مهمی داشته باشند.

اکبر شاهی در پایان افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این رابطه مراتب را با شماره 1512 یا شماره پیامکی 50001512 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: معرفی ، پرونده ، تخلف ، مراکز ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار