کرمانشاه؛

توقیف 106 دستگاه خودرو با جریمه های میلیونی در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان از توقیف 106 دستگاه خودرو با بیش از ده میلیون ریال جریمه در سه ماهه نخست سال 95 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ "محمد مرادی"گفت: بی توجهی برخی از رانندگان نسبت به قوانین و مقررات و ارتکاب به تخلفات رانندگی خصوصاً تخلفات حادثه ساز علاوه بر اینکه موجبات نا امنی و سبب بروز حوادث ترافیکی و منجر به تلفات انسانی می گردد، به نوبه خود رانندگان موصوف را با خطرات و دردسرهایی مواجه می کند.
وی افزود: پلیس راهور در چهارچوب قوانین و مقررات و براساس تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی  که مبلغ جریمه خودرویی به ده میلیون ریال برسد راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد مندرج در ماده 5 قانون فوق اقدام ننماید، خودرو را تا پرداخت جریمه توقیف کند.
این مقام انتظامی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با انجام اقدامات لازم در سه ماهه اخیر سال جاری به منظور شناسایی رانندگانی که بیشترین تخلفات را مرتکب می شوند و در واقع راننده پر خطر محسوب می گردند با بکارگیری همه تجهیزات و امکانات نسبت به اجرایی شدن قانون، اقدام به توقیف 106 دستگاه خودرو سنگین و سبک نمود.
سرهنگ مرادی توصیه کرد: رانندگان به جهت رعایت حقوق دیگران و برقراری نظم و امنیت در حوزه ترافیک و پیشگیری از حوادث ترافیکی پایبندی خود به قانون را تحکیم ببخشند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.