با توجه به آثار منتشر شده از سوی ارگان های رسمی نزدیک به هفت میلیون بیکار در کشور وجود دارد که برای رفع مشکل باید عزم همگانی وجود داشته باشد.

7 هزار بیکار شایسته نام ایران نیستبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن اظهار داشت: تولید باکیفیت و مصرف کالای ایرانی در سال اقتصاد مقاومتی مصداق بارز اقدام و عمل است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تولید جهاد محسوب می‌شود و رهبر انقلاب با توجه به اهمیت ویژه قدرت اقتصاد در کشور سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند.

اکبریان اذعان داشت: نزدیک به 7 میلیون بیکار طبق آمار واصله در کشور وجود دارد که این رقم برازنده نام ایران نیست از همین‌رو اقتصاد مقاومتی عزم همگانی را می‌طلبد و مسئولین و مردم در بحث هسته‌ای این عزم همگانی را با موفقیت به نمایش گذاشتند.

اکبریان همچنین یادآور شد: دولت صنعتگر بخش خصوصی را رقیب خود نداند در بحث سود بانکی با کاهش آن و همچنین جلوگیری از نوسانات ارزی به این بخش کمک کنند و باید در نظر داشته باشیم که تصمیم‌گیری‌ها در بحث صنعت در یک برنامه واحد در محل استان‌ها شکل گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۵
هفت هزار بیکار یا هفت میلیون بیکار !!!؟؟؟؟
آخرین اخبار