رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر مدیران کشور پاکدستند و کمتر از یک درصد از مدیران بیش از 20 میلیون تومان در ماه حقوق دریافت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ به گفته داوود محمدی ، این مدیران در مراکزی چون بانک ها ، شرکت های دولتی و صندوق ها مشغول به فعالیت هستند.

نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت : بعد از انتشار خبر فیش ها ی حقوق نجومی به دستور رییس مجلس شورای اسلامی کمیته ای متشکل از رییس مرکز پژوهش های مجلس  ، رییس دیوان محاسبات  ، رییس بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل 90 شکل گرفت .

محمدی افزود : این کمیته در چندین جلسه  منافذ و عوامل پرداخت های غیر قانونی را  شناسایی و در این رابطه گزارشی تدوین و تنظیم و در صحن مجلس از سوی رییس مرکز پژوهش های مجلس قرائت کرد.

محمدی افزود : همچنین بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری بازرسان مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اصل 90 دستور دادند تا ضمن شناسایی متخلفین و بازگرداندن اموال بیت المال ، طرحی را پیشنهاد کند تا به عنوان قانون برای جلوگیری از چنین تخلفاتی از تصویب نمایندگان بگذرد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع سربازان تازه درگذشته در استان فارس هم گفت : در کمیسیون اصل 90 پرونده ای  برای  شناسایی عوامل و ریشه های آن تشکیل شده و موضوع در حال پیگیری است .
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.