طرح مهارتی مبتکرانه آموزشی فرهنگی «ادبستان فیض» برای نخستین بار در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزارمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر این فرهنگسرا در گفتگو با خبرنگاران گفت: رشته‌های خبرنگاری، فنون شاعری، فن بیان و گویندگی، داستان‌نویسی، آیین نگارش و درست نویسی و نگارش مقالات علمی و پژوهشی در این طرح کاربردی و مهارت‌محور به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

محمد رضا گلسرخی،با اشاره به آغاز این طرح در روزهای آغازین مردادماه افزود: متقاضیان برای حضور در این طرح باید حداکثر تا پایان تیرماه جاری نسبت به ثبت نام در رشته یا رشته‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان در این طرح، رشته‌های آموزشی تعیین شده را در قالب 10 جلسه با حضور اساتید ممتاز و برجسته به صورت پروژه محور برگزار می‌کنند‌ و با یادگیری آخرین فنون و نکات کاربردی مدرک معتبر پایان دوره را دریافت می‌کنند.

به‌گفته‌وی، این طرح آموزشی بر اساس نیازسنجی صورت گرفتهبرای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها به‌عنوان مخاطبان عمده و عموم علاقه‌مندان اجرامی‌شود.

مدیر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی سیاست‌گذاری انجام شده این طرح به صورت پروژه محور راتاکیدکرد و گفت:با این سیاست‌گذاری شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف می‌توانند فراتر از اصول تئوریک صرف به شیوه کاربردی و در عرصه اجرا نیز آموزش‌ها را به منصه ظهور برسانند.

گلسرخی،در پایان اظهارداشت: علاقه‌مندان به حضور در طرح «ادبستان فیض» می‌توانند به فرهنگسرای علامه فیض کاشانی به نشانی میدان قاضی اسدالله خیابان شهیدان اسلامی تبار مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 55312500 تماس بگیرند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.