افاضلی: اردوهای خارج از کشور سطح تیم های لیگ را بالا می برد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اردوهای خارج از کشور به دلیل کیفیت بالای کمپ های ورزشی و حریفان تدارکاتی قدرتمند، سطح تیم های ایرانی را بالا می برد.

افاضلی: اردوهای خارج از کشور سطح تیم های لیگ را بالا می بردهومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری اردوی تیم های لیگ برتر فوتبال کشورمان در خارج از کشور اظهار کرد: به نظر من برگزاری چنین اردوهایی سطح تیم های لیگ برتری را بالا می برد و از هر نظر برای پیشرفت تیم های لیگ برتری کشورمان حائز اهمیت است.

وی درباره  بحث مالی این اردوها بیان کرد: با توجه به این که کشورهایی چون ترکیه، ارمنستان و اوکراین کمپ های ورزشی با کیفیت تری نسبت به کشورمان دارند و تیم های ایرانی می توانند با تیم های سطح بالاتری، بازی های دوستانه برگزار کنند به نظر من بحث مالی این اردوها اهمیت کمتری پیدا می کند هر چند عقیده دارم  قیمت برگزاری اردو در داخل و خارج از کشور چندان تفاوتی ندارد.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: به دلایل متعدد کمپ های تمرینی کشورمان فاصله زیادی با نمونه های مشابه خارجی دارند و این موضوع می طلبد که مسئولین با درایت خود نسبت به ساخت چندین کمپ  ورزشی مشابه نمونه های پیشرفته اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار