گلایه فرماندار گناباد از نبود قاضی ویژه تعزیرات حکومتی در گناباد

فرماندار گناباد گفت: نبود قاضی مستقر و کشیک تعزیرات حکومتی روند رسیدگی به پرونده های مربوط به قاچاق کالا در این شهرستان را طولانی کرده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی نبی پور افزود: با وجود کشفیات بسیار کالاهای قاچاق در گناباد به دلیل نبود قاضی مستقر و کشیک تعزیرات حکومتی پرونده های مربوط به قاچاق کشف شده برای رسیدگی به شهرستان تربت حیدریه انتقال می یابد.

وی گفت: با توجه به موقعیت گناباد از نظر قرار داشتن در مسیر ورودی چند استان جنوبی کشور به خراسان رضوی این شهرستان از مناطق بسیار آسیب پذیر از نظر انتقال کالاهای قاچاق محسوب می شود.

فرماندار گناباد افزود: بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده در این شهرستان شامل انواع لوازم بهداشتی، سیگار، پارچه، دارو و میوه های قاچاق است.

نبی پور افزود: در سالهای گذشته مواد سوختی نیز از جمله کالاهایی بود که هنگام قاچاق از مشهد و دیگر نقاط خراسان رضوی به مناطقی نظیر سیستان و بلوچستان در این شهرستان کشف می شد که با صدور کارت هوشمند سوخت میزان قاچاق آن بسیار کاهش یافته است.

وی گفت: طی سه ماه امسال دو میلیارد و 100 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان گناباد کشف و ضبط شد.

فرماندار گناباد بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده در این مدت را پوشاک، پارچه، کفش، برنج، لوازم آرایشی، سیگار، قرص برنج، دارو، طلا، آرد، پیاز زعفران، اسلحه شکاری، تجهیزات ماهواره، لوازم خانگی و پزشکی ذکر کرد.

نبی پور گفت: در این ارتباط 31 متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مسئول نمایندگی تعزیرات حکومتی گناباد هم در اینباره گفت: با توجه به موقعیت گناباد از نظر کشف کالاهای قاچاق، نبود قاضی مستقر و کشیک از معضلات مهم این بخش محسوب می شود.

محمد رضا عرب افزود: پیگیریهایی در این زمینه در دست انجام است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.