رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس موفق به کسب دوره مربیگری بین المللی دوچرخه سواری سطح یک در شهر دهلی کشور هندوستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی باشفاعت رئیس هیأت دوچرخه سواری فارس اظهار کرد: این دوره به مدت دو هفته با حضور 25 مربی از کشورهای هند، کره جنوبی، افغانستان، بنگلادش، فیلیپین، چین، سریلانکا، چین تایپه، مالزی، نپال، میانمار، سنگاپور، تایلند، هنگ کنگ، ژاپن و ایران برگزار شد.
وی ادامه داد: به عنوان رئیس هیأت دوچرخه سواری استان فارس به منظور شرکت در این دوره و آشنایی با مسائل روز استعداد یابی از سوی فدراسیون به عنوان نماینده به این دوره اعزام شدم.
با شفاعت افزود: مدرسان این دوره الخاندرو گنزالس از کشور اسپانیا و شارما از کشور هند بودند و از آنجا که کشور هند از سوی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به عنوان کمپ دوچرخه سواری جنوب آسیا انتخاب شده بود این دوره در این کشور برگزار و کلیه هزینه های برگزاری از سوی فدراسیون جهانی و فدراسیون دوچرخه سواری هند پرداخت شده است.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان که به عنوان تنها نماینده ایران در این دوره حضور داشت بیان کرد: در این دوره مواردی از جمله دوچرخه سواری جاده و پیست، تغذیه و علم تمرین در دوچرخه سواری، دوپینگ و آنتی دوپینگ در رشته دوچرخه سواری، اصول مربیگری و کار عملی و استعدادیابی در این رشته تدریس و در نهایت پس از برگزاری آزمون تئوری موفق به کسب گواهی بین المللی سطح یک بین الملل از این دوره شدم.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.