شهردار خاش گفت: تاکنون به دلیل وجود مشکلات مالی توانسته ایم حقوق فروردین و نیمی از حقوق اردیبهشت همکاران در شهرداری این شهر را پرداخت کنیم، اما تلاش ما بر این است تمام معوقات کارکنان در مرداد جاری تسویه شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛عبدالمجید تمندانی در دیدار با کارکنان و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری خاش اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور ما در مباحث اقتصادی با مشکلاتی مواجه است باید در حوزه های مختلف بتوانیم شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را محقق کنیم.

وی گفت: امسال در شرایط سخت مالی با مدیریت مطلوب و همت همه کارکنان توانسته ایم در شهرداری خاش کارهای خوبی را آغاز کنیم و شاهد توسعه شهری در ابعاد مختلف باشیم.

شهردار خاش افزود: برخی افراد در خارج از محیط و حوزه مدیریت شهری بر علیه شهرداری کارهای تخریبی را انجام می دهند که همه نقشه های آنها با تلاش همکاران و تعامل دوستان رسانه ای خنثی شده است.

تمندانی ادامه داد: خریداری و تامین بالای هزار تن قیر در سال گذشته یک امتیاز مهم برای شهرداری خاش بود که محقق شد.

معاون شهردار خاش نیز گفت: به یاری خداوند متعال و با پیگیری های انجام شده حقوق فروردین عزیزان همکار در شب عید فطر پرداخت شد.

عبدالوحید هاشمزهی اظهار داشت: پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون ریال مساعده به کارکنان تنها اقدامی بوده که توانسته ایم بخشی از معوقات کارکنان شهرداری خاش را جبران کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار