مسئول شبکه بهداشت و درمان آبدانان گفت: 42 هزار نفر ماهیانه به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان شهرستان مراجعه و خدمات دریافت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ هدایت حیدری زاده اعلام کرد: 27 پزشک عمومی و متخصص در قالب 9 مرکز بهداشتی ، درمانی و با استفاده از هشت داروخانه فعال کار خدمات دهی به جمعیت 60 هزار نفری شهرستان آبدانان را بر عهده دارند.
حیدری زاده از فعالیت چهار آزمایشگاه تشخیص طبی و 2 مرکز رادیولوژی و یک مرکز سونوگرافی در آبدانان خبر داد و اضافه کرد: طبق اسناد و اطلاعات ثبت شده در دفاتر شبکه بهداشت و درمان هر ماه 42 هزار نفر در سطح شهرستان آبدانان جهت دریافت خدمات بهداشتی ، درمانی به مراکز و درمانگاه های شهری و روستایی مراجعه خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند.
وی با اشاره به این موضوع که هم اکنون 100 درصد جمعیت شهرستان زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار دارند،افزود: 17 خانه بهداشت در سطح روستاها زیر نظر کارشناسان این شبکه بطور شبانه روزی مشغول ارائه خدمات اولیه بهداشتی ، درمانی به ساکنان روستاهای شهرستان هستند.
حیدری زاده از اجرای طرح جامع سلامت توسط دولت تدبیر و امید به عنوان یک برکت و هدیه الهی یاد کرد و گفت: در حال حاضر 9 نفر پزشک متخصص جراحی عمومی، آزمایشگاه، زنان و زایمان، سونوگرافی، داخلی، اطفال، روانپزشکی و هوشبری در قالب طرح نظام جامع سلامت با نرخ مصوب به مردم شهرستان آبدانان خدمت می کنند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.