عضو شورای شهر اردبیل گفت: با همت شهرداری و شورای شهر اردبیل ۷ فرهنگسرای جدید در مناطق مختلف این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسفندیار هوشیار افزود: یکی از اولویت‌های شهرداری و شورای شهر اردبیل گسترش فرهنگسراها در منطقه است که در این راستا امسال برنامه‌ریزی شده است که 7 فرهنگسرای جدید در این منطقه راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی فرهنگسراها گام بزرگی در توسعه برنامه‌های فرهنگی و جذب مشارکت جوانان و نوجوانان در این زمینه است، گفت: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه نیز حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از تاثیرگذاری بیشتر این فرهنگسراها داشته باشند تا بتوانیم اردبیل را به جایگاه والا و اصیل در حوزه فرهنگ برسانیم.

عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: متاسفانه در گذشته برنامه‌های فرهنگی به صورت هدفمند در منطقه اتفاق نیفتاده و بیشتر حالت تکراری داشته است ولی با برنامه‌ریزی کمیسیون فرهنگی شهرداری هم‌اکنون این برنامه‌ها از حالت تکراری خارج شده و به صورت هدفمند و انسجام یافته برگزار می‌شود که تاثیر این نوع برنامه‌ها در مشارکت جوانان به وضوح قابل مشاهده است.

هوشیار در ادامه بیان کرد: رشد و توسعه شهرستان اردبیل در عرصه‌های مختلف منوط به توسعه برنامه‌های فرهنگی است و در این زمینه شورای شهر اردبیل با جدیت پیگیر تداوم برنامه‌های فرهنگی که تاثیرپذیری بیشتری در اذهان عمومی داشته، است و امیدواریم امسال بتوانیم در حوزه فرهنگ اقدامات بسیار قابل توجهی انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.