نماینده مردم رشت از نام پیشنهادی "رهروان ولایت" برای فراکسیون سوم مجلس خبر داد.

«رهروان ولایت» نام پیشنهادی فراکسیون سوم/ فراکسیون سومی‌ها از بیرون مجلس کوک نمی‌شوندغلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به دیدگاه علی لاریجانی درباره تشکیل فراکسیون سوم در مجلس گفت: قصد نداریم لاریجانی را وارد این قبیل بازی‌ها کنیم.

وی با بیان اینکه جریان سوم مجلس فعالیت خود را خواهد داشت، افزود: ما به آقای لاریجانی احترام می‌گذاریم و هر زمان که وی در فراکسیون سوم حضور پیدا کند از این مسئله خرسند خواهیم شد.

نماینده مردم رشت در ادامه با طرح سوالی مبنی بر اینکه "برخی می‌گویند لاریجانی با تشکیل فراکسیون سوم مخالف است." تصریح کرد: ما چنین چیزی را قبول نداریم. آقای لاریجانی همواره با تکثر افکار در پارلمان موافق است و  به نظر می‌رسد با کانالیزه کردن یک و یا دو جریان مجلس که آن هم از بیرون کوک می‌شوند، مخالفت دارد، بنابراین باید گفت اعضای فراکسیون سوم نمایندگانی هستند که از بیرون مجلس کوک نمی‌شوند. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه به پیشنهادات درباره نام فراکسیون سوم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر "رهروان ولایت" نام پیشنهادی فراکسیون سوم است و همواره مستقلینی در این فراکسیون حضور خواهند داشت که از بیرون مجلس کوک نمی‌شوند.

جعفر‌زاده ایمن‌آبادی در پایان با بیان اینکه اصرار داریم که رهروان ولایت مجلس نهم در مجلس دهم احیا شود، تاکید کرد: هیچ دلیلی نمی‌بینیم که رهروان ولایت در مجلس دهم ادامه خدمت ندهد، بنابراین همواره تمایل داریم که رهروان ولایت مجلس نهم در مجلس دهم نیز استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار