وزير نفت پس از اطفاي حريق در مخزن 2001c پتروشيمي بوعلي سينا با حضور در جمع آتش نشانان، از تلاش آنان و همه عوامل اطفاي حريق اين پتروشيمي تجليل و قدرداني کرد.

تجلیل وزیر نفت از عوامل اطفای حریق پتروشیمی بوعلی سینابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   بيژن نامدار زنگنه در جمع آتش نشانان مستقر در پتروشيمي بوعلي سينا گفت: با تلاش سرسختانه، مجاهدانه و فرماندهي عمليات و همچنين تلاش همه آتش نشانها و همکاري شرکتهاي پتروشيمي بوعلي سينا، شهيد تندگويان، بندر امام و همه دست اندرکاران استان خوزستان، آتش اين مجتمع پتروشيمي خاموش شد.

وي با بيان اين که پس از خاموش شدن مخزن، در حال تثبيت وضع آن با فوم پاشي داخل مخزن هستند، تصريح کرد:عمليات خنک کردن مخزن نيز در حال انجام است تا زنجيره آتش تکرار نشود.

وزير نفت افزود: کار مهم و دشواري انجام شد و از همه براي انجام اين کار ملي سپاسگزاري مي کنم.

بيژن زنگنه وزير نفت شامگاه پنجشنبه ١٧ تيرماه خود را به محل وقوع حادثه رساند و راهبري مهار آتش سوزي را برعهده گرفت.

شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب، شرکت ملي حفاري ايران و پتروشيمي به همراه ديگر بخش ها از جمله هلال احمر، استانداري خوزستان تلاش زيادي براي اطفاي حريق انجام دادند.

مسئولان اعلام کرده اند، دلايل و جزئيات کامل آتش سوزي اين مجتمع پتروشيمي پس از بررسي ها اعلام مي شود اما ارتباط آن با عمليات خرابکارانه و تروريستي از سوي وزير نفت رد شد و او ديروز علت آتش سوزي را فني اعلام کرد.

آتش سوزي مجتمع پتروشيمي بوعلي سينا چهارشنبه ١٦ تيرماه آغاز شد و تلاش براي مهار آن ساعت 2 بامداد شنبه به نتيجه رسيد.


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار