مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: واژگونی خاور به روی پراید در جاده میانه-تبریز 5 کشته و 1مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حبیب حسینقلی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت : صبح امروز (شنبه ) و در ساعت 5:35 گزارش حادثه ای در کیلومتر 5 جاده قدیم میانه-تبریز به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان میانه انجام شد.

مرگ 5 نفر در برخورد دلخراش خاور و پراید + تصاویر

وی ادامه داد: با اعزام پایگاه اورژانس 115 میانه بمحل حادثه، خبر از واژگونی خاور و افتادن آن به روی خودرو سواری پراید دادند که در این بین یک کودک پسر 12 ساله به بیرون پرت شده بود و با توجه به مصدومیت شدید با اقدامات پیش بیمارستانی تکنسینهای اورژانس به بیمارستان میانه انتقال داده شد و پنج تن دیگر فوت شده بودند.

مرگ 5 نفر در برخورد دلخراش خاور و پراید + تصاویر

حسینقلی زاده گفت: با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای آتشنشانی، اجساد رها سازی شدند، که 4 تن زن حدودا 55 ، 45 ، 35 و 4 ساله و یک مرد 35 ساله بودند.

مرگ 5 نفر در برخورد دلخراش خاور و پراید + تصاویر

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: اجرای قوانین راهنمائی و رانندگی از بروز حوادث تلخ جلوگیری میکند.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مقصر بایستی قوانین را رعایت میکرد اگر بنز هم باشد با این تصا دف کسی زنده نمیماند چرا قصور کسی را به گردن دیگران میاندازیم بیاییم به خود قول بدهیم قوانین را اجرا واز جان همسفران خود مواظبت کنیم یک پراید سوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
سازندگان خودرو پراید قاتلین مردم فقیر هستند