کشته و زخمی شدن 56 تروریست گروه جبهه النصره در حومه دمشق

نیروهای ارتش سوریه با دفع دو حمله گروه تروریستی «جبهه النصره» در منطقه القلمون در حومه دمشق دست کم 26 تن از آنان را کشته و 40 تن را مجروح کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، نیروهای ارتش سوریه با دفع دو حمله گروه تروریستی «جبهه النصره» در منطقه القلمون در حومه دمشق دست کم 26 تن از آنان را کشته و 40 تن را مجروح کردند.

 نیروهای ارتش سوریه همچنین  تلاش تروریست‌ها را برای حمله به یکی از مراکز بازرسی ارتش در دشت «رنکوس» در منطقه القلمون ناکام گذاشتند.

نیروهای سوری همچنین در عملیاتی دیگر تروریست‌های جبهه النصره را که کنترل یکی از مراکز ارتش در القلمون را به دست گرفته بودند، به عقب نشینی واداشتند. در این عملیات‌ چند تن از سرکردگان تروریست‌ها کشته شدند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین عملیات گسترده‌ای را برای بازپس گیری منطقه کوهستانی «کنسبا» در حومه شرقی لاذقیه آغاز کرده‌اند. این در حالی است که منابع سوری از تسلط ارتش سوریه بر «قلعه طوبال» در این منطقه خبر می‌دهند.

بنابر گزارش‌ها، درگیری شدید نیروهای ارتش سوریه با معارضان مسلح در محور«الکاستیلو» در نزدیکی مزارع الملاح جنوبی در حومه شمالی حلب و نیز در گیری ارتش با عناصر داعش در میدان گازی شاعر در حومه شرقی حمص همچنان ادامه دارد.

سوریه از سال 2011 (1389) صحنه ناآرامی‌های مرگبار است. براساس گزارش مرکز پژوهش‌های سیاسی سوریه که در تاریخ 22 بهمن 1394 منتشر شد، حدود 470 هزار نفر از مردم سوریه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در جریان این ناآرامی‌ها کشته و بیش از 1.9 میلیون نفر زخمی شده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار