ضعف مدیریتی و بی تقوایی باعث به وجود آمدن حقوق های نامشروع شده است

خطیب جمعه تربت جام گفت: یکی از مشکلاتی که می تواند حکومت را منحرف کند ضعف کادر مدیریتی است و ضعف مدیریتی و بی تقوایی باعث به وجود آمدن حقوق های نجومی نامشروع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد، حجت الاسلام سید علی موسوی فر امام جمعه شهرستان تربت جام در خطبه های نمازجمعه این هفته که در محل مصلی الغدیر برگزار شد با تشکر و قدر دانی از شرکت گسترده مردم شیعه و اهل سنت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این راهپیمایی در حقیقت لبیک به خط امام (ره) و اعلام بیعت مجدد با ولایت بود.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: راهپیمایی روز قدس یک مبارزه جدی با نفاق است که امروز خط نفاق در کشورهای اسلامی به اسلام و مسلمانان ضربات مهلکی زده است.
خطیب جمعه تربت جام عربستان سعودی را در رأس نفاق کشورهای اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز عربستان برعلیه کشور مسلمان عراق، سوریه، یمن و بحرین جنایت می کند اما یک حرف و قدم بر علیه رژیم صهیونیستی اشغالگرقدس بر نمیدارد،  راهپیمایی روز قدس ارتباط عربستان و رژیم صهیونیستی را برملا ساخت.
حجت الاسلام موسوی فر با تبریک عید سعید فطر گفت: بزرگترین پیام عید فطر وحدت، همدلی بین مسلمانان جهان است و کسب تقوایی که در ماه رمضان به دست آوردید باید تا ماه رمضان آینده ادامه یابد.
وی بااشاره به برپایی افطاری ساده در جامعه گفت: برپایی سفره های افطاری ساده که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود سبک زندگی اسلامی را در جامعه فرهنگ می کند و جنبه های عاطفی، وحدت و سادگی سفره ها بسیار مهم است و این درس ماه مبارک رمضان است.
امام جمعه تربت جام با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان پاسدار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است.
حجت الاسلام موسوی فر ادامه داد: یکی از مشکلاتی که می تواند حکومت را منحرف کند ضعف کادر مدیریتی است و ضعف مدیریتی و بی تقوایی باعث به وجود آمدن حقوق های نجومی نامشروع شد.
وی تاکید کرد: شورای نگهبان وظیفه دارد از نفوذ افراد منحرف به کادر مدیریتی نظام جلوگیری کند.
خطیب جمعه تربت جام با اشاره به حقوق های نجومی برخی از مدیران تصریح کرد: این حیف و میل بیت المال که موجب آبرو ریزی برای نظام اسلامی است و ریشه اش به ضعف مدیریت و ورود افراد ناباب در پست های کلیدی نظام است.
امام جمعه تربت جام با تشکر از مقام معظم رهبری نسبت به دستور قاطع برخورد با این افراد تاکید کرد: سران سه قوه به حکم شرع و قانون وظیفه دارند با این افراد برخورد جدی کنند و نسبت به زیرمجموعه های خود نظارت کامل داشته باشند.
حجت الاسلام موسوی فر با تبریک عید سعید فطر گفت: بزرگترین پیام عید فطر وحدت، همدلی بین مسلمانان جهان است و کسب تقوایی که در ماه رمضان به دست آوردید باید تا ماه رمضان آینده ادامه یابد.
خطیب جمعه تربت جام با اشاره به اتفاقات جهان اسلام گفت: اتفاقاتی که امروز در جهان اسلام رخ می دهد با تفکر داعشی، اسرائیلی، صهیونیستی، عربستانی و استکبار جهانی است.
وی بیان داشت: همه باید تلاش کنند در زندگی سیاسی، اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی بصیرت پیدا کنند.
امام جمعه تربت جام در پایان با اشاره به روز عفاف و حجاب و سلامت اجتماعی گفت: اگر در جامعه عفاف باشد سلامت اجتماعی هم خواهد بود و همه وظیفه داریم در جامعه ای که بی عفتی ترویج شده است امر به معروف و نهی از منکر کنیم و برتکلیف خود عمل نمائیم.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.