تردد خودرو از آزاد راه اهواز - ماهشهر از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرمانده پلیس راه استان خوزستان گفت:تردد خودرو از مسیر آزادراه اهواز به ماهشهر از بامداد امروز از سر گرفته شد و خطری خودروها را تهدید نمی کند.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود:با مهار شدن و کنترل آتش در مجتمع پتروشیمی بوعلی ماهشهر، تردد خودروها که از روز گذشته در مسیر اهواز- ماهشهر ممنوع شده بود، بامداد امروز آزاد شد.

وی گفت:تنها در جاده منتهی به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تردد خودروها ممنوع است که در این جاده نیز رفت و آمدی صورت نمی گیرد زیرا تمامی خودروها از منطقه پتروشیمی ماهشهر خارج شدند.

تردد خودروها در مسیر اهواز - بندرامام از ساعت ١٠ صبح روز گذشته ممنوع شده بود.آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا از چهارشنبه ١٧تیرماه آغاز شد.

آتش سوزی در برج ٨٠٠١ که با ١٢١ متر ارتفاع یکی از بلندترین برج های پتروشیمی است، بامداد پنجشنبه ١٧ تیرماه تقریبا به طور کامل مهار شد.

آتش در مخزن این پتروشیمی که صبح پنجشنبه مهار شده بود بار دیگر زبانه کشید، ولی این اوضاع تحت کنترل نیروهای حاضر در منطقه است.

پتروشیمی بوعلی سینا در شهر بندر ماهشهر از چهارشنبه گذشته ( ١٦ تیرماه) دچار آتش سوزی شد و تلاش برای مهار آتش آن بصورت زمینی و همچنین از طریق بالگرد ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، تردد ، خودرو ، ماهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.