کورس تابستانه اسب دوانی بندر ترکمن امروز آغاز می شود

بندر ترکمن از امروز به مدت 5 هفته میزبان کورس تابستانه اسب دوانی کشور خواهد بود.

حکیم ایگدری مسئول اجرایی مسابقات اسب دوانی فدراسیون سوارکاری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: در ماه مبارک رمضان کورس اسب دوانی تعطیل شد و حالا کورس تابستانه  کشور از امروز ساعت 15 به مدت 5 هفته درمجموعه سوارکاری شهدای بندر ترکمن برگزار می شود. این دوره از رقابت ها در 7 دور 1000 متری برپا می شود. اسب های ترکمن اصیل یک دور و اسب های دو خون شش دور در این رقابت ها می دوند.

وی ادامه داد شنبه هر هفته ثبت نام برای مسابقات کورس انجام می شود. بر اساس تعداد شرکت گنندگان و تعداد اسب ها برای کورس برنامه ریزی می شود.

مسئول اجرایی مسابقات اسب دوانی فدراسیون سوارکاری درباره آخرین وضعیت پیست گنبد کاووس اظهار داشت پیست اسب دوانی گنبد کاووس یکی از بهترین پیست های حال حاضر کشوراست که در سال 92 از زمین خاکی به زمین ماسه ای تبدیل شد.  پیست گنبد به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تعلق دارد و اجرای مسابقات بر عهده فدراسیون سوارکاری می باشد. در بخش اجرا دو سالی است که تحولات خوبی صورت گرفته است اما در بخش سخت افزاری و امکانات هنوز رشد نکرده ایم.

وی خاطر نشان کرد لازم است شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نگاه ویژه ای به پیست گنبد داشته باشد تا امکانات رفاهی برای تماشاچیان و علاقمندان فراهم شود.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار