سرمربی تیم پیکان گفت: تمام تمرکز برهانی روی پیکان است ، لیست تیمم را نبسته ام و چند جای خالی داریم ، یک بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد.

جلالی: آرش به تمرکز نیاز داردمجید جلالی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت :تیم پیکان تمرینات خوبی را برگزار کرده است و برای محک زدن بازیکنانم در شرایط مسابقه چند بازیکن تدارکاتی را در نظر گرفته ایم و امروز در مسابقه ای مقابل تیم خوب تراکتو.رسازی قرار خواهیم گرفت.

وی درباره تغیر محل بازی با تراکتورسازی هم اظهار کرد: بعنوان سرمربی خیلی مایل بودم که بازی های دوستانه تیمم در ورزشگاه شهر قدس انجام شود چرا که ما تمام بازی های لیگ خود را در این زمین برگزار خواهیم کرد و متاسفانه بدلیل آماده نبودن زمین شهر قدس مجبور شدیم بازی را در پیکان شهر برگزار کنیم.

جلالی درباره برگزار شدن بازی پشت درهای بسته هم گفت : دلیل خاصی نبوده و چون بازی دوستانه است و بخاطر شرایط زمین پیکان شهر، مسئولان تصمیم گرفتند بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود ولی خبرنگاران ورزشی می توانند این بازی را پوشش خبری دهند.

سرمربی تیم پیکان درخصوص لغو اردوی خارجی تیم و بهم خوردن برنامه های کادر فنی هم خاطر نشان کرد : قطعا این لغو اردو روی برنامه آمادسازی تیم پیکان تاثیر منفی داشت و پس از اینکه اردوی خارجی تیم به دلایلی لغو شد ، کادر فنی برنامه های آماده سازی تیم را تغییر داد و خودمان را باشرایط موجود وفق دادیم .

جلالی درباره شرایط آمادگی بازیکنان لیگ برتری اش هم گفت :با حساسیت زیاد بازکنان را انتخاب کردم و دیدگاهم نسبت به بازیکنان جذب شده خوب است و تمرینات سنگینی را پشت سرگذاشتیم و بدن بازکنانم هنوز کامل باز نشده است و تا شروع لیگ آنها به مرز آمادگی خواهند رسید.

وی درباره صحبت  های چند روز اخیر آرش برهانی درباره بازیکنان تیم سابقش افزود: من اطلاعی از این موضوع ندارم وقطعا با آرش صحبت می کنم که تمام تمرکزش روی تیم پیکان باشد و گذشته را فراموش کند.

وی در ادامه گفت: برهانی جزء بازیکنان بی حاشیه فوتبال کشورمان است و بازیکن بسیار با اخلاقی است ،کادر فنی  تمریناتی را برای این بازیکن در نظر گرفته  ، قطعا به روزهای اوجش بازخواهد گشت و با گلزنی خود را بار دیگر اثبات خواهد کرد.

سرمربی پیکان درباره  لیست بازیکنان پیکان  وجذب نفرات جدید هم گفت: پس ازآنکه از جذب آندو منصرف شدیم ،  با هافبک  صبای قم گزینه جانشنیی اندو به توافق رسیده ایم  واحتمال  دارد یک بازیکن خارجی دیگر را  نیز جذب کنیم.

وی ادامه داد: لیست بازیکنان تیم را بطور کامل نبسته ام و چند  جای خالی  برای جذب نفرات جذید و پوشش ضعف های تیم کنار گذاشته ایم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۸ تير ۱۳۹۵
آره من ایمان دارم آرش دوباره همون میشه که لیاقتشوداره آرش آقای گل.همون پسری که خوراکش گل زدنه.آرش برای ماتوهمیشه آقای گلی،آقای گل.
آخرین اخبار