رقابت‌های روز دوم کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ چین تایپه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اين مسابقات امروز، در اوزان 58،54 و 63 كيلوگرم کشتی فرنگی و اوزان 69 و 76 کیلوگرم کشتی آزاد برگزار می شود.
 
نتايج كشتي گيران كشورمان در پايان دور مقدماتي به شرح زير است:
 
رضا مردی در وزن 54 کیلو در دور اول با نتیجه2-1 از سد پاردیپ از هند گذشت. کشتی گیر کشورمان در دور دوم با نتیجه 8- صفر و امتیاز عالی صمد بیک اورالوف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در مبارزه سوم خود نيز هونگ ماک از تایلند را با نتيجه 9-0 و با امتیاز عالی شکست داد و به ديدار فینال راه یافت. حريف مردي در ديدار فينال كشتي گيري از كشور قرقيزستان است.
 
محمد رضا مختاری کشتی گیر وزن 58 کیلوگرم کشتی فرنگی  در دور اول بزار عظیموف از ترکمنستان را با نتيجه 9-1مغلوب کرد. مختاری در کشتی دوم خود 6-0 اربول باکیروف از قرقیزستان را شکست داد. وي در مرحله نیمه نهایی در برابر کونگ تان نگوین از ویتنام با نتیجه 9-1 وضربه فنی به پیروزی رسید و فینالیست شد. مختاري در ديدار پاياني با كشتي گير ازبكستاني مبارزه مي كند.
 
در وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی علی ناقوسی در دور اول با نتيجه 4-2 مقابل آلمازبیک ژوریف از قرقیزستان شکست خورد و با توجه به شکست حریف وی در دور بعد، ناقوسی از دور رقابت ها کنار رفت.
 
سجاد غلامی ملی پوش وزن 69 کیلوگرم کشتی آزاد در گام نخست غلام گوس از پاکستان را با نتیجه 10-0 از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 4-2 مغلوب  دیازعسکروف ازقزاقستان شد و باتوجه به راه یابی کشتی گیر قزاقستانی به ديدار  فینال، غلامی درگروه شانس مجدد جیونگ جین از کره جنوبی را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. وي در اين ديدار به مصاف كشتي گير هندي مي رود.
 
محمد رضا مرادیانی در وزن 76 کیلوگرم کشتی آزاد در نخستین مبارزه خود، با حساب 7-1 نورعلی ثابتخان از قزاقستان را مغلوب کرد، وی در دور دوم ماگومد شایپوف دیگر کشتی گیر قزاقستانی را با نتيجه 6-5 برد. مردایانی در مرحله نیمه نهایی نيز سانجای از هندوستان را مغلوب کرد و به ديدار فینال راه یافت. حريف وي در اين ديدار كشتي گيري از كشور ژاپن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار