رحمتی: شرایط اردوی ارمنستان عالی است/ استقلال امسال نتایج بهتری می گیرد

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: امکانات کمپ ارمنستان عالی است ،با این اردو به خوبی آماده شروع لیگ می شویم.

رحمتی: شرایط اردوی ارمنستان عالی است/ استقلال امسال نتایج بهتری می گیردبه گزارش خبرنگار   حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ،مهدی رحمتی درباره اردوی استقلال در ارمنستان گفت: در حال حاضر سه روز هست که در کمپ هستیم. این کمپ شرایط بسیار عالی دارد. زمین، تغذیه و وضعیت آب و هوایی این اردو خوب است. با استفاده از این شرایط، بدنسازی خوبی را پشت سر می گذاریم.
 
وی افزود: تعجب می کنم که چرا در ایران چنین کمپ هایی وجود ندارد. 7 زمین تمرین این کمپ از کیفیت یکسانی برخوردار هستند. سالن بدنسازی و استخر هم وجود دارد .اتاق های این کمپ 5 ستاره نیست اما آرامش خوبی در آن وجود دارد.
 
رحمتی درمورد وضعیت آماده سازی استقلال بیان کرد: کادر فنی جدید امکانات تازه ای را به تیم اضافه کرده اند. دستگاههای جی پی اس کمک زیادی به آماده سازی استقلال کرده است. تاکنون به آمادگی 40 درصدی رسیده ایم و تا آمادگی کامل زمان زیادی باقی مانده است. به نظرم در روز دهم اردوی ارمنستان انرژی مان از بین می رود. البته پس از بازگشت از این اردو شرایط بازی را به دست می آوریم.
 
وی درباره بستن جی پی اس و تصویربرداری از تمرینات استقلال اظهار کرد: با استفاده از جی پی اس، کادر فنی از شرایط بدنی بازیکنان، رسیدن آن ها به بالاترین سطح آمادگی یا به اصطلاح اورشدن آن ها آگاه می شود. همچنین متوجه می شود کدام بازیکنان به سطح لازم نرسیده اند. این موضوع برای خود بازیکنان هم حائز اهمیت است و آن ها به دلیل کری که بینشان وجود دارد، سعی می کنند آمادگی خود را افزایش دهند. به هر حال این امر از آسیب دیدن بازیکنان جلوگیری می کند و آن ها را کاور می کند.
 
وی درباره آب یخ رفتن بازیکنان پس از پایان تمرینات گفت: بازیکنان با آب یخ کنار آمده اند.  من هم مجبوری کنار آمده ام.برای من سخت است که به آب یخ بروم اما این امر به ریکاوری بازیکنان کمک می کند.
 
 دروازه بان استقلال درباره اتفاقات فصل گذشته گفت: فصل گذشته با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید. تمام سعی و تلاشم را برای مفید بودن در استقلال به کار گرفتم.برای هر کسی که اعتقاد دارد برای استقلال مفید بودم یا نبودم احترام قائل هستم.
 
وی افزود: با وجود تمام مشکلات به فینال جام حذفی رسیدیم و سهمیه آسیا گرفتیم.امسال شرایط استقلال خیلی بهتر شده است. جوان ها باتجربه تر شده اند. بازیکنان در سطح تیم ملی جذب کردیم. بدنسازی که انجام می دهیم به روند رو به رشد تیم کمک می کند. من در روزهای جوانی تا این اندازه ندویده بودم اما در رودربایستی دستگاه ها مانده ام.امیدوارم فرم تیم عالی باشد و امسال بازی های خوبی انجام دهیم و هواداران را به استادیوم بیاوریم.البته هواداران باید صبور باشند و از استقلال حمایت کنند.
 
کاپیتان آبی پوشان درباره حضور بازیکنان جدید در استقلال بیان کرد:استقلال بر اساس تشخیص کادر فنی بازیکن جذب کرده است.انگیزه ملی پوشان سبب می شود جوان ترها برای رسیدن به آن ها تلاش خود را افرایش دهند. به نظرم با این وضعیت امسال نتایج بهتری می گیریم.
 
وی درباره حضور پرشمار هواداران در تمرینات استقلال گفت: هواداران استقلال به ما لطف دارند و  در سرما و گرما حمایت می کنند. انرژی سکوها به بازیکنان انگیزه بیشتری می دهد. ما هم تلاش می کنیم گوشه ای از محبت هواداران را جبران کنیم. حضور پر شور هواداران در تمرین سبب می شود بازیکنان جدید قبل از بازی در ورزشگاه آزادی با جو سکوها آشنا شوند. از هواداران خواهش می کنم بدون توجه به حواشی بازیکنان جوان را حمایت کنند.امیدوارم هواداران کمک کنند به هدف مان برسیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۷ تير ۱۳۹۵
جناب رحتمی با احترام شما باید در رفتارت وگفتارت نسبت به بزرگتر باز بینی داشته باشی در غیره اینصورت اگر بهترین بازیکن دنیا هم باشی، وقتی حرمت بزرگتر را نداشته باشی نمی توانی در دل مردم که از نظر فرهنگ وادب واحترام به بزرگتر شهره افق هستند جایی داشته باشی .
آخرین اخبار